Lees meer over onze geuroplossingen voor de detailhandel en breng uw bedrijf naar een hoger niveau met onze unieke zakelijke geurmachines – speciaal ontworpen voor minimaal onderhoud, volledige dichtheidscontrole en consistente geurafgifte in grote en kleine ruimtes.
Verhoog de koopintentie met wel 84% met winkelgeuren.
Om succesvol te zijn en op te vallen in de retail, is een positieve klantervaring essentieel. Het toevoegen van de juiste geur, een geur die prettige gevoelens of herinneringen oproept, is een geweldige manier om jezelf te onderscheiden. Een unieke, aangename geur kan decor-, stijl- en sfeerelementen met elkaar verbinden om het soort sfeer te creëren waarin mensen willen blijven hangen. Zorgvuldig gekozen ingrediënten kunnen de koopintentie van een klant beïnvloeden. Of u nu tastbare goederen of verbruiksartikelen verkoopt, geuren kunnen de tijd dat uw klanten in de winkel blijven met 20% verlengen. Door een geur te kiezen die uw merk en zijn producten het beste vertegenwoordigt, kunt u dit resultaat verder afstemmen door zowel de verkoop als de waargenomen kwaliteit van de producten die u verkoopt te verhogen.
* Uit een artikel, gepubliceerd door het International Journal of Marketing Studies in 2014, blijkt dat Nike-klanten in geurende winkels 84% meer geneigd zijn om iets te kopen.
Geursystemen voor de detailhandel
Het belangrijkste probleem waarmee fysieke bedrijven worden geconfronteerd, is zonder twijfel het gemak van online winkelen. Geconfronteerd hiermee moet de detailhandel een marketingvoorsprong inbouwen om bezoekers naar hun winkels te trekken. Onze zakelijke geurmachines zijn een van de makkelijkste manieren om een unieke winkelervaring te creëren en koopgedrag te stimuleren.
Sluit u aan bij succesvolle conglomeraten als Nike, Sony en Apple die geursystemen en strategisch geformuleerde geuren gebruiken om de winkelervaring te verbeteren.
Ontdek Aroma360®
De meeste merken die omgevingsgeuren in hun winkels toepassen, zijn erg blij met het succes dat dit heeft opgeleverd. Wanneer de juiste geurmarketingstrategie wordt ingezet in winkels, zijn een hoger niveau van merkloyaliteit en een hogere omzet slechts enkele van de gevolgen die dit kan hebben.